EVENT MANAGEMENT MASTERCLASS

Ansøg senest den 27. juni | opstart den 22. aug
Antal pladser tilbage: 12

EVENT MANAGEMENT MASTERCLASS

Med vores Event Management Masterclass-uddannelse gennemgår du 6 intensive moduler, bliver tilknyttet vores mentorship-program, møder eventbranchen på virksomhedsbesøg samt modtager en Event Management Masterclass-certificering.

* Forløbet er udelukkende for tidligere eller nuværende deltagere på vores grundforløb.

Her er dit udbytte

  6 nye intensive moduler med en række nye undervisere direkte fra branchen.
  Længere og mere dybdegående moduler, med mere tid til den enkelte.
  Virksomhedsbesøg hos en spændende organisation i eventbranchen.
  Personlig sparring med en professionel fra branchen. Omhandlende dine karrierevalg eller projekter.
  Et væsentligt styrket cv, et udvidet netværk, større indblik og viden om branchen samt nye konkrete værktøjer.
Tilmeld dig senest den 27 juni

Der er kun 12 pladser på forløbet

Roskilde

  Sted

Maglekildevej 7, Roskilde

  Kursusdage

04 feb, 18 feb, 19 mar, 16 april, 23 april

  Tid

09.00 – 14.00

* modul 5+6 09.00 – 17.00

  Uddannelsesbevis

Kursusbevis som dokumentation, til dit CV og LinkedIn

Fortsæt direkte fra grundforløbet: 6.400 kr.

Du er igang eller har afsluttet grundforløb indenfor de seneste 12 mdr.

12 måneder efter grundforløb: 7.800 kr. nu: 6950 kr.

Du har afsluttet dit grundforløb for mere end 12 mdr. siden

  Du betaler 400 kr. når du reserverer pladsen

  Resterende beløb betales over 5 måneder fra 1. januar

  Skal virksomheden betale fremsendes en samlet faktura efter reservation af pladsen og reservationsgebyret tilbagebetales.

Du bliver undervist i følgende moduler

Eventplanlægning & sikkerhed
Eventkoordering, styring og sikkerhed

Dette modul vil give dig en indgående indsigt i eventplanlægnings-processen og ledelsen heraf, samt give dig konkrete værktøjer til at styre og håndtere events. Vi ser på, hvordan du skaber de bedst mulige rammer, og hvordan du laver en analyse, som sikrer, at du har styr på alle afgørende facetter og er i stand til at minimere risici i eventet. Derudover ser vi på sikkerhed i events og hvordan man skaber de bedste forudsætninger for dette.

Product management
Kundebehov, markedsanalyser og produktstrategi.
Eventbranchen er baseret på evnen til at skabe unikke oplevelser for forbrugeren. De events, der oplever størst succes, er som oftest dem, der skiller sig ud fra mængden og formår at skabe et unikt og udtryksfuldt produkt. I modulet ‘Product Management’ tager vi produktudvikling op på et helt nyt niveau. Vi ser på, hvordan du kan skabe de bedst mulige forudsætninger for at få succes med dit produkt, og du lærer derudover at skabe din egen product management-strategi. Du får brugbare værktøjer til at analysere kundebehov, kortlægge dine konkurrenter og udarbejde en markedsanalyse.
Økonomi & risikovurdering
Økonomi & risikovurdering af events

I dette modul ser vi nærmere på samspillet mellem økonomi og risikoprofilen i events. Hvordan defineres en holdbar strategi som mindsker risikoen og sikre et profitabelt koncept. Vi ser på de finansielle aspekter i eventøkonomien samt herunder hvordan du budgettere og risikovurdere eventet.

Pr, kommunikation & storytelling
Kommunikationsstyring, medier og storytelling
Den gode historie er afgørende, når du sælger et produkt. I dette modul ser vi nærmere på storytelling og hvorfor dette har en afgørende betydning for markedsføringen af dit event. Derudover ser vi på en række essentielle kommunikationsmodeller og hvordan disse kan anvendes i praksis, når du skal sælge og markedsføre dit event. PR, Kommunikation & Storytelling giver dig altså redskaberne til at finde ind til den gode historie og tilrettelægge en stærk kommunikationsstrategi.
Online Event Marketing: Kampagne strategier, Sociale Medier & Digital Bevisthed
Den digital strategi og online tilstedeværelse

I en verden, hvor vi konstant er omringet af oplevelser, digitale løsninger og underholdning, kan det være svært at skille sig ud. Eventbranchen kæmper om kundens opmærksomhed og derfor er det vigtig at vide, hvordan du bruger de digitale medier mest optimalt. På modulet ‘Online Event Marketing’ får du kendskab til de forskellige digitale medier og lærer hvordan du bruger dem til din fordel. Med det rette greb på de sociale medier og den rette kommunikation, kan du generere merværdi for brugeren, hertil får du indblik i konkrete cases fra branchen. På modulet lægges der vægt på, hvordan du selv udvikler en stærk digital strategi med henblik på at skabe bedre synlighed.

Projectledelse ll
Ledelse af projekter, kommunikationsstyring og målformulering.

Projektarbejdsformen er en integreret del af eventbranchen og det stiller store krav til dig som projektleder. I modulet ‘Projektledelse II’ går vi endnu mere i dybden med projektledelse og ser blandt andet nærmere på målformulering, risikostyring, kommunikation og ledelse i projekter.

Personlig sparring & coaching

På Event Management Masterclass arbejder vi med dig og dine projekter. Med vores mentorship-program modtager du personlig sparring fra en tilknyttet mentor, hvor fokus ligger på din personlige udvikling gennem 3 sessions.

Virksomhedsbesøg

Som en del af Event Management Masterclass tager vi på virksomhedsbesøg, hvilket inkludere et unikt indblik i virksomhedens organisation og arbejde. Samt skabes der en mulighed for at udvide sit netværk yderligere.

Hør hvad underviseren Simon siger om kuset

Tidligere deltagere giver forløbet 4.7 á 5

Ofte stillede spørgsmål

Herunder kan du finde svar på forskellige spørgsmål vedrørende kurset.

Skal man have et projekt for at deltage?

Nej det skal du ikke. Du behøver ikke komme med et konkret projekt for at deltage på forløbet.

Hvordan foregår mentorordningen?

Du vil møde mentorer på forløbet, her sparre mentorerne med dig omkring din vej ind i branchen, hvor fokus ligger på din personlige udvikling. Ligeledes kan der tages udgangspunkt i konkrete problemstillinger eller eventuelle projekter du er igang med. Uanset hvad, så handler mentorordning om at skabe de bedste forudsætninger for dine ambitioner.

Hvordan foregår virksomhedsbesøget og hvad er formålet?

Idéen bag virksomhedsbesøget er at vi skal møde branchen derude hvor tingene forgår. Blive introduceret til en konkret virksomhed, netværke og høre omkring deres take på branchen. Det er en oplagt mulighed for at kigge ned i maskinrummet. Vi har besøgt en lang række forskellige virksomheder i branchen og besøgene foregår typisk en hverdag.

Hvad mere får jeg ud af at deltage, nu hvor jeg har taget grundforløbet?

Grundforløbet har givet dig nogle generelle forudsætninger for forståelse af branchen og dens sammenhængskraft. På overbygningen går vi meget mere i dybden med konkrete emner, vi løfter simpelthen niveauet yderligere, så du står så stærkt som muligt i branchen. Du får helt nye kontakter, et utrolig stærkt cv, en plan for din videre karriere og værktøjer til at skabe vejen foran dig.

Hvem er forløbet for?

Forløbet er for alle tidligere eller nuværende deltagere på Innovative Event Management.

Hvorfor er der kun 12 pladser?

Vi ønsker at sikre at der er nok tid til at vi kan gå i dybden med den enkelte. Så du får det maksimale udbytte af forløbet. Vi ved at dem som kommer igennem vores masterclass har rigtig gode forudsætninger for en fremtid i branchen, dette skyldes bl.a. at vi har mere fokus på den enkelte.

Hvordan foregår eksamen og kan man dumpe?

Først og fremmest, nej du kan ikke dumpe. Formålet med eksamen er, at du skal teste dine egne evner af. Det er en mulighed for at få bekræftet hvor meget du faktisk har lært gennem både grundforløbet og overbygningen ift hvor du startede.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har gjort det nemt og bekvemt, så det ikke er en dyr udskrivning at deltage på forløbet. Du betaler således kun 100 kr. når du reservere din plads, det beløb fratrækkes den samlede pris. Det resterende beløb deles op over 5 måneder og betales den sidste hverdag i hver måned. Du kan se hvornår ratebetalingen begynder i boksen under tilmelding.

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte vores kompetente medarbejdere, som er klar til at besvare dine spørgsmål.

Emma Rosgaard

+45 71 74 74 19
kundeservice@innovativeevent.dk

 

 

Hovedkontor

Maglekildevej 7
4000 Roskilde

+45 71 74 74 19