Med vores Event Management Masterclass-uddannelse gennemgår du 6 intensive moduler, bliver tilknyttet vores mentorship-program, møder eventbranchen på virksomhedsbesøg samt modtager en Event Management Masterclass-certificering.
* Forløbet er udelukkende for tidligere eller nuværende deltagere på vores grundforløb.
Der er kun 12 pladser på forløbet
Maglekildevej 7, Roskilde
04 feb, 18 feb, 19 mar, 16 april, 23 april
09.00 – 14.00
* modul 5+6 09.00 – 17.00
Kursusbevis som dokumentation, til dit CV og LinkedIn
Du er igang eller har afsluttet grundforløb indenfor de seneste 12 mdr.
Du har afsluttet dit grundforløb for mere end 12 mdr. siden
Du betaler 400 kr. når du reserverer pladsen
Resterende beløb betales over 5 måneder fra 1. januar
Skal virksomheden betale fremsendes en samlet faktura efter reservation af pladsen og reservationsgebyret tilbagebetales.
Dette modul vil give dig en indgående indsigt i eventplanlægnings-processen og ledelsen heraf, samt give dig konkrete værktøjer til at styre og håndtere events. Vi ser på, hvordan du skaber de bedst mulige rammer, og hvordan du laver en analyse, som sikrer, at du har styr på alle afgørende facetter og er i stand til at minimere risici i eventet. Derudover ser vi på sikkerhed i events og hvordan man skaber de bedste forudsætninger for dette.
I dette modul ser vi nærmere på samspillet mellem økonomi og risikoprofilen i events. Hvordan defineres en holdbar strategi som mindsker risikoen og sikre et profitabelt koncept. Vi ser på de finansielle aspekter i eventøkonomien samt herunder hvordan du budgettere og risikovurdere eventet.
I en verden, hvor vi konstant er omringet af oplevelser, digitale løsninger og underholdning, kan det være svært at skille sig ud. Eventbranchen kæmper om kundens opmærksomhed og derfor er det vigtig at vide, hvordan du bruger de digitale medier mest optimalt. På modulet ‘Online Event Marketing’ får du kendskab til de forskellige digitale medier og lærer hvordan du bruger dem til din fordel. Med det rette greb på de sociale medier og den rette kommunikation, kan du generere merværdi for brugeren, hertil får du indblik i konkrete cases fra branchen. På modulet lægges der vægt på, hvordan du selv udvikler en stærk digital strategi med henblik på at skabe bedre synlighed.
Projektarbejdsformen er en integreret del af eventbranchen og det stiller store krav til dig som projektleder. I modulet ‘Projektledelse II’ går vi endnu mere i dybden med projektledelse og ser blandt andet nærmere på målformulering, risikostyring, kommunikation og ledelse i projekter.
På Event Management Masterclass arbejder vi med dig og dine projekter. Med vores mentorship-program modtager du personlig sparring fra en tilknyttet mentor, hvor fokus ligger på din personlige udvikling gennem 3 sessions.
Som en del af Event Management Masterclass tager vi på virksomhedsbesøg, hvilket inkludere et unikt indblik i virksomhedens organisation og arbejde. Samt skabes der en mulighed for at udvide sit netværk yderligere.
Nej det skal du ikke. Du behøver ikke komme med et konkret projekt for at deltage på forløbet.
Du vil møde mentorer på forløbet, her sparre mentorerne med dig omkring din vej ind i branchen, hvor fokus ligger på din personlige udvikling. Ligeledes kan der tages udgangspunkt i konkrete problemstillinger eller eventuelle projekter du er igang med. Uanset hvad, så handler mentorordning om at skabe de bedste forudsætninger for dine ambitioner.
Idéen bag virksomhedsbesøget er at vi skal møde branchen derude hvor tingene forgår. Blive introduceret til en konkret virksomhed, netværke og høre omkring deres take på branchen. Det er en oplagt mulighed for at kigge ned i maskinrummet. Vi har besøgt en lang række forskellige virksomheder i branchen og besøgene foregår typisk en hverdag.
Grundforløbet har givet dig nogle generelle forudsætninger for forståelse af branchen og dens sammenhængskraft. På overbygningen går vi meget mere i dybden med konkrete emner, vi løfter simpelthen niveauet yderligere, så du står så stærkt som muligt i branchen. Du får helt nye kontakter, et utrolig stærkt cv, en plan for din videre karriere og værktøjer til at skabe vejen foran dig.
Forløbet er for alle tidligere eller nuværende deltagere på Innovative Event Management.
Vi ønsker at sikre at der er nok tid til at vi kan gå i dybden med den enkelte. Så du får det maksimale udbytte af forløbet. Vi ved at dem som kommer igennem vores masterclass har rigtig gode forudsætninger for en fremtid i branchen, dette skyldes bl.a. at vi har mere fokus på den enkelte.
Først og fremmest, nej du kan ikke dumpe. Formålet med eksamen er, at du skal teste dine egne evner af. Det er en mulighed for at få bekræftet hvor meget du faktisk har lært gennem både grundforløbet og overbygningen ift hvor du startede.
Vi har gjort det nemt og bekvemt, så det ikke er en dyr udskrivning at deltage på forløbet. Du betaler således kun 100 kr. når du reservere din plads, det beløb fratrækkes den samlede pris. Det resterende beløb deles op over 5 måneder og betales den sidste hverdag i hver måned. Du kan se hvornår ratebetalingen begynder i boksen under tilmelding.
Du er altid velkommen til at kontakte vores kompetente medarbejdere, som er klar til at besvare dine spørgsmål.
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
AWSALBCORS | 7 days | This cookie is managed by Amazon Web Services and is used for load balancing. |
laravel_session | 7 days | laravel uses laravel_session to identify a session instance for a user, this can be changed |
viewed_cookie_policy | 1 year | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin to store whether or not the user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
XSRF-TOKEN | 7 days | This cookie is set by Wix and is used for security purposes. |
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
__cflb | 23 hours | This cookie is used by Cloudflare for load balancing. |
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
_fbp | 3 months | This cookie is set by Facebook to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising, after visiting the website. |
fr | 3 months | Facebook sets this cookie to show relevant advertisements to users by tracking user behaviour across the web, on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin. |
NID | 6 months | NID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads. |
test_cookie | 15 minutes | The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface. |
YSC | session | YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages. |
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
_gcl_au | 3 months | Provided by Google Tag Manager to experiment advertisement efficiency of websites using their services. |
CONSENT | 2 years | YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data. |
vuid | 2 years | Vimeo installs this cookie to collect tracking information by setting a unique ID to embed videos to the website. |
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
__cf_bm | 30 minutes | This cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management. |
__zlcmid | 1 year | __zlcmid is a cookie set by Zopim to help identify a user's chat session between page loads. |
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
__utma | 2 years | This cookie is set by Google Analytics and is used to distinguish users and sessions. The cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics. |
__utmb | 30 minutes | Google Analytics sets this cookie, to determine new sessions/visits. __utmb cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. It is updated every time data is sent to Google Analytics. |
__utmc | session | The cookie is set by Google Analytics and is deleted when the user closes the browser. It is used to enable interoperability with urchin.js, which is an older version of Google Analytics and is used in conjunction with the __utmb cookie to determine new sessions/visits. |
__utmt | 10 minutes | Google Analytics sets this cookie to inhibit request rate. |
__utmz | 6 months | Google Analytics sets this cookie to store the traffic source or campaign by which the visitor reached the site. |